موسسه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

موسسه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

موسسه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

موسسه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری :

مقاله بیس پایان نامه چیست

مقاله بیس یا پایه به انگلیسی ( Dissertation base article ) یک مقاله با ویژگی های متمایز است که برای نوشتن رساله دکتری و پروپوزال اپلای به عنوان مبنای نظری و مدل در نظر گرفته میشود. رشته گرایش هایی مانند مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، اجرایی، صنعتی، بازاریابی، مدیریت مالی و حسابداری به لحاظ جنبه های تئوریک خود نیاز به منابعی دارند که از پایه و بیس یک چارچوب نظری مشخص داشته باشد و محقق یا دانشجو بتواند به واسطه تاکید و تکیه بر آن، رضایت و پذیرش دانشگاه و گروه دانشکده را مبنی بر صحت و سقم موضوع انتخابی کسب کند.

جدید بودن مقاله بیس پایان نامه

نظریه ها و یافته های جدید در منابع و مقالات علمی جدید درج میشوند. بنابراین بدیهی است که مقالات بیس جدید ارج و قرب بیشتری داشته باشند، برای مثال امروز که ۱۲ اسفند سال ۱۳۹۸ است و در سال ۲۰۲۰ هستیم، قائدتا مقاله هایی که در همین امروز روی پایگاه داده های مختلف مانند الزویر، امرالد و اشپرینگر قرار گرفته باشند هم خودشان منابع درون متنی و ارجاعی جدیدتر و بروزتری دارند و هم یافته ها به روز تر و جدید تر است. به این برمیگردیم که مقاله بیس پایان نامه چیست؛ یعنی مقاله ای که دارای ویژگی جدید بودن داشته باشد. الان در تاریخ ۲۰۲۰ استاد دانشگاه مقاله بیس ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ را از شما نمیپذیرد به همین دلایلی که اشاره شد.

مطالب پیشنهادی :  موسسه انجام پایان نامه دکتری

تعریف مقاله بیس ( پایه موضوع )

تعریف و معنای مقاله بیس در مفهوم آن نهفته است. تصور کنید شما دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی، اجتماعی یا عمومی هستید، قصد دارید یک موضوع برای رساله دکتری خود انتخاب کنید. حالا دنبال یک مقاله بیس روانشناسی هستید. چه میکنید؟ در سایت های مختلف دنبال دانلود رایگان مقاله بیس  لاتین ۲۰۲۰۲۰۱۹ میگردید؟ دنبال مقاله انگلیسی روانشناسی میگردید؟ این به تنهایی کافی نیست. باید تعریف خوبی از مقاله بیس ISI انگلیسی روانشناسی داشته باشید. بدانید که هر مقاله ای صرفا بدلیل ISI بودن ارزش انتخاب و دانلود ندارد. صرفا رایگان بودن به معنی انتخاب و دانلود مقاله نیست. مقاله بیسی که نیاز دارید این است که اولا ترکیب خوبی در عنوان داشته باشد، در ادامه ویژگی های مقاله بیس را مرور میکنیم.

ویژگی های یک مقاله بیس خوب

مقاله بیس قوی باید اولا یک موضوع قوی هم داشته باشد یعنی لااقل سه متغیر شاخص در موضوع آن وجود داشته باشد: برای مثال: « تبیین رابطه هوش تجاری مدیران مالی در تشخیص بهنگام اصالت گزارش های مالی سازمان » اینجا ما متغیرهایی نظیر هوش تجاری، تشخیص (اصالت) بهنگام بودن ( Just in time )، گزارش های سازمانی را در اختیار داریم. کاربردی بودن مقاله و اینکه جزء دغدغه ها و اولویت ها و پذیرفته های دینی، قانونی، منطقی، عقلانی و پژوهشی مملکت باشد. موضوعات خوبی در سایت های مختلف میبینیم و وسوسه میشویم رایگان و سریع دانلود کنیم؛ اما توجه کنید که وقتی ما دنبال مقاله بیس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هستیم، نمیشود مقاله بیسی را انتخاب کرد که به بازاریابی مشروبات الکلی پرداخته یا بازاریابی دخانیات را کانونی نموده؛ لذا قبح نداشتن موضوع نیز اهمیت دارد و حتما باید به مطالعه موردی مقاله بیس و شرکت هایی که جزو مطالعه آن هستند نیز توجه کرد؛ چرا که گاهی اولویت های سیاسی هم قاعدتا باید رعایت شود؛ نباید به انتخاب مقاله ای اقدام کرد که اصالت روابط سیاسی با کشور صاحب آن زیر سوال است. بنابراین رعایت جنبه های عقلانی و موجه در انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله بیس هم به همان اندازه جدید بودن اهمیت دارد. چه بهتر که با یک متخصص مشورت شود. از نظر محققین، لحاظ کردن جنبه های اجتماعی پژوهش و به اصطلاح مدیریت کردن انتخاب مقالات ISI لاتین در خرید یا دانلود رایگان و سپس انتخاب یک موضوع جالب و چالشی بسیار مهم است.

مطالب پیشنهادی :  بهترین موسسه انجام رساله دکتری در ایران کدام می باشد ؟

مقاله ریسرچ چیست

مقاله ریسرچ یا Research survey article مقاله ای است که دارای بررسی های تحلیلی، تطبیقی بوده و به اصطلاح Research base است. برای نمونه اگر ما قصد نوشتن Research proposal یا پلن تحقیق برای اپلای یک دانشگاه خارجی را داشته باشیم؛ طبعا از مقالات و منابعی استفاده میکنیم که جنبه های نو تحقیق در همان پژوهش را پوشش داده باشد و مقاله مورد نظر صرفا مرور نوشته های دیگر مقالات ISI یا مقالات پژوهشی داخلی نباشد. مقاله ریسرچ (Research article) دارای بخش های نظیر روش تحقیق، روش تجزیه و تحلیل آماری، مدل مفهومی تحقیق، تطبیق تحلیل با دیگر مقالات ریسرچ است.

خلاصه مطلب

انتخاب مقاله بیس ریسرچ پلن اپلای Applyabroad Research plan proposal یا پایان نامه دکتری اهمیت بسیاری دارد. مقاله بیس، مدل تحقیق، سوالات و اهداف پروپوزال و پایان نامه را جهت دهی میکند. مقاله بیسی انتخاب کنید که تاریخ اکسپت جدیدتری داشته باشید، دارای مدل مفهومی باشد و منابع انتهایی و مراجع جدید و معتبری داشته باشد. با مطالعه چکیده و سپس نتیجه و نیز جستجوی اینکه آیا در این مقاله مدل مفهومی وجود دارد، میتواند درک اولیه خوبی در رابطه با مقاله پیدا کنید. پایگاه های علمی متعددی برای جستجوی مقاله بیس وجود دارد که آشنایی با آنها قدم خوبی برای انتخاب و ارائه مقاله بیس پروپوزال و پایان نامه میباشد. اخیرا دانشگاه ها و اساتید، بخصوص در مقطع دکتری، اقبال خوبی به ایبوک بیس ها نشان میدهند؛ چون هم کاملتر هستند و هم ابعاد گسترده تری از مطالب مبانی پایان نامه را پوشش میدهند.

مطالب پیشنهادی :  انجام پایان‌ نامه دکترا در تهران

موسسه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

 

یک نظر بگذارید

Related Posts