انجام پذیرش و چاپ مقالات کنفرانسی با قیمت باورنکردنی و فوری

انجام پذیرش و چاپ مقالات کنفرانسی با قیمت باورنکردنی و فوری

انجام پذیرش و چاپ مقالات کنفرانسی با بهترین قیمت در ایران

اولین گام در بحث مقالات کنفرانسی و همایشی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور بحث انجام مقالات کنفرانسی می باشد. در این مورد نویسنده باید با انتخاب یک موضوع جدید در رشته خود اقدام انجام مقالات خود نماید. در بخش های قبل در ارتباط با نحوه نگارش مقالات به طور مفصل صحبت نموده ایم. لذا سریعا به توضیح بخش های بعد می پردازیم.

دومین گام فرمت بندی مقالات مطابق با همایش می باشد. هر همایشی فرمت خود را دارد و نویسنده باید آن را از وبسایت کنفرانس تهیه کرده و مطابق آن اقدام به فرمت بندی مقالات خود نماید.

مطالب پیشنهادی :  هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI چقدر می باشد ؟

سومین گام ثبت نام در کنفرانس و ارسال مقالات می باشد. دانشجو با ورود به سامانه ثبت نام در وبسایت کنفرانس با ثبت مشخصات خود اقدام به ثبت نام می نماید. پس از آن با ارسال مقالات در زمانی که مشخص می شود امکان داوری اولیه مقالات خود را فراهم می آورد. پس از پذیرش اولیه مقالات نویسنده باید هزینه های کنفرانس را واریز کرده تا فرایند پذیرش اولیه کنفرانس تکمیل گردد.
در بخش پذیرش اولیه مقالات در کنفرانس باید گفت که پذیرش اولیه به سه صورت می باشد. یا سطح مقالات شما توسط داوران عالی شناخته شده و شما به ارائه حضوری مقالات خود در کنفرانس دعوت شده اید. یا سطح کار شما خوب بوده و کنفرانس به شما اجازه ارائه پوستری از مقالات خود در کنفرانس داده است. یا سطح کار شما معمولی بوده که مقالات شما فقط در کتابچه و CD کنفرانس درج خواهد شد. در صورت ضعیف بودن هم مقالات شما ریجکت می شود.

مطالب پیشنهادی :  هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI چقدر می باشد ؟

در بخش چهارم شما باید در زمان مقرر در محل برگزاری کنفرانس حضور داشته و مقالات خود را ارائه دهید. پس از آن است که شما پذیرش نهای مقالات کنفرانسی خود را در قالب یک سرتیفیکیت و یا گواهی پذیرش به شما ارائه می دهد که گواهی بسیار مهم بوده و در حفظ آن کوشش نمایید.

در ارتباط با چاپ مقالات کنفرانسی نیز باشد گفت که در مقوله مقالات کنفرانسی چیزی به نام چاپ مقالات نداریم. در همایش ها نمایه سازی مقالات در وبسایت های علمی انجام می شود. بدین صورت که وبسایت های مرجع ارائه مقالات علمیی مانند برخی از انتشارات علمی اقدام به حمایت از کنفرانس نموده و پس از برگزاری همایش کلیه مقالات آن را در وبسایت خود نمایه می نماید. در همایش های داخلی مهمترین وبسایت نمایه سازی مقالات سایت سیویلیکا می باشد که کلیه کنفرانس های داخلی را پوشش می دهد.

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

مطالب پیشنهادی :  هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI چقدر می باشد ؟

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

 

یک نظر بگذارید

Related Posts