انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری | تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070 می باشد ............

انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری :

معماری رشته‌ای به قدمت تمدن بشری است و در قرن اخیر در دانشکده‌های هنر سراسر دنیا آموزش معماری صورتی نو به‌خود گرفته است. معماری رشته‌ای مابین هنر و فن است و تأکید بر قسمت هنری یا قسمت فنی آن در دانشکده‌های مختلف متفاوت است. دانشجوی معماری باید در کنار داشتن تجسم قوی و سلیقه‌ی هنری، از درکی عمیق از ایستایی و هندسه نیز برخوردار باشد. در کنار آن آشنایی با علوم اجتماعی، فلسفه، تاریخ و……… نیز برای دانشجویان در ادامه تحصیل مورد نیاز است. دانشجویان باید در خلق فضاهای مطلوب با توجه به ویژگی‌های هر پروژه مهارت کافی داشته باشند و توانایی ارائه و به تصویر کشیدن این فضاهای ذهنی را کسب کرده باشند که این خود درک عمیقی از فضای سه بعدی و پرسپکتیو را طلب میکند. در مقطع کارشناسی ارشد، مبانی نظری و نحوه استفاده و طراحی بر اساس مبانی نظری و فلسفی مورد تأکید قرار می گیرد. لذا از فارغ‌التحصیلان این مقطع انتظار می رود تا مبانی نظری آموخته شده را به خوبی در حرفه و محیط کار به مرحله اجرا بگذارند.

معماری ترکیب، طراحی و پدیدآوردن فضای زیست انسان در طبیعت است؛ که این فضا می‌تواند مسجد، بیمارستان، مسکن، مدرسه و یا هر فضای دیگری باشد که شهر را به وجود می‌آورد.

گرایش های رشته معماری مقطع کارشناسی ارشد

 مهندسی معماری

 رسالت اصلی رشته معماری ،طراحی ساختمان های مفید ، زیبا و اصیل و ساماندهی به محیط مصنوع و شکل دهی به فضای زندگی انسان در توازن با طبیعت متناسب با ارزش ها و شرایط فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و فنی جامعه است

متخصص این رشته فردی است چند بعدی و دور اندیش ، با ذهنی خلاق و تفکری نظام مند و همراه با مهارت های حرفه ای مناسب. در این راستا متخصص این رشته مسائل مطرح در حوزه معماری را به درستی تحلیل و ارزیابی کرده ، اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری ، پالایش و سازمان داده ، آنها را در طراحی ساختمان ها و فضای دلنشین و زیبا بکار می بندد به طوریکه کیفیت زندگی افراد جامعه به صورت روز افزون بهبود یابد.

 انرژی و معماری

 هدف از رشته انرژی و معماری، کسب مهارت در بهره مندی از عوامل اقلیمی – بومی و انرژیهای تجدید شونده در طراحی معماری پایدار و صرفه جویی در مصرف انرژی است . این رشته سعی دارد تا پایداری و محیط زیست را وارد اصول طراحی معماری کند.

معماری داخلی

 رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی به بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام فعالیت های روزانه (زندگی – کار ) می پردازد. معماری داخلی ” آفرینش فضا ” است این رشته از سویی همانند معماری یا ساختمان و اجزای آن سروکار داردو از سویی دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می ورزد. عملگرایی و کار آمد بودن در عین زیبایی مهمترین هدف معماری داخلی است.

 معماری منظر

 معماری منظر شاخه ای از معماری است که با درک ۳ محور جایگاه محیط زیست و طبیعت ، رابطه آن با انسان و توجه به زیبایی شناختی هنری، به سازماندهی زمین و ساختمان ها و فضاهای بیرونی می پردازد.

مطالب پیشنهادی :
انجام پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد | انجام پایان نامه دکتری

معماری اسلامی

 هدف رشته معماری اسلامی تربیت افرادی است که با توجه به رعایت و حفظ مسایل زیبایی شناسی معماری و توجه به مسایل مربوط به کاربری و آسایش انسانی و اقلیمی و صوتی،… در طراحی بنا و معماری و شهرسازی به مسایل و دیدگاه های اسلامی و رعایت اصولی که اسلام به آن تأکید دارد، توجه داشته باشند.

 فناوری معماری

 رشته فناوری معماری در ادامه دروس حوزه فن ساختمان در برنامه آموزشی مهندسی معماری فراهم کننده شرایط لازم برای افزایش دانش و مهارت فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری و مهندسی عمران در زمینه مسائل فنی ساختمان و تلفیق دو مقوله معماری و مهندسی عمران با یکدیگر به عنوان یک تخصص میان رشته ای می باشد.

 تکنولوژی معماری

 این رشته ضمن توجه به مباحث عمومی رشته به طور مشخص بر طراحی فنی ساختمان و روش های بهینه ساخت آثار معماری و استفاده از تکنولوژی های مناسب در طراحی ، ساخت و بهره برداری از بنا تاکید می ورزد . فارغ التحصیلان این رشته به عنوان یک مهندس حرفه ای زمینه های کاری مناسبی در بخشهای خصوصی و یا دولتی به عنوان طراح یا ناظر پروژه و یا مدیر پروژه خواهند داشت.

 مطالعات معماری ایران

 ین رشته به بازنگری و تعمق در پیشینه تاریخی معماری و شهر و شهر نشینی ایران وبسط و گسترش دانش موجود در این زمینه می پردازد. از آنجا که بررسی ” فضای زیست ایرانی ” محدود به سکونتگاهها و بناها نیست، لذا سایر شئونات زندگی انسان نظیر اعتقادات، فرهنگ و هنر و تاریخ و علوم مختلف نیز در این رشته مورد بررسی قرار می گیرد.

 مدیریت پروژه و ساخت

 مدیریت پروژه بکار گیری دانش، مهارتها و تکنیکهای لازم در مدیریت اجرای فعالیتها، به منظور رفع نیازها و انتظارات متولیان از اجرای پروژه است. مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامه ریزی و کنترل پروژه بهره می گیرد.

بازسازی پس از سانحه

دانشجویان در رشته بازسازی پس از سانحه، ضمن شناخت مفاهیم بلایا و سوانح طبیعی و حوادث انسانی، با موضوع بحران در ۳ مقطع پیش از وقوع، هنگام سانحه و پس از آن آشنا شده و به مقولات اساسی باز سازی می پردازند. البته موضوع مقاوم سازی نیز از محورهای مورد توجه در این دوره محسوب می شود.

 نرم افزارهای تخصصی رشته معماری

 AutoCAD: یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای نقشه‌کشی است اتوکد نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به‌کار می‌رود.

 BricsCAD: این نرم‌افزار با AutoCAD سازگاری کامل دارد و دارای خط فرمان‌های بسیاری است که این خط فرمان‌ها به ساخت CAD کمک می‌کند.

Graphisoft Archicad: نرم‌افزارGraphisoft ArchiCAD ، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت‌های جدید جهت طراحی و پیاده‌سازی محیط‌های سه‌بعدی است و فراهم کننده مدل‌های حرفه‌ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است.

Ashampoo 3D Cad Professional: نرم‌افزاری است قدرتمند از شرکت Ashampoo که با کمک آن قادر خواهید بود به‌طور حرفه‌ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید. این نرم‌افزار دارای امکانات ویژه‌ای است که نیازهای عکاسان حرفه‌ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم‌افزار را می‌دهد . با قدرت شگفت‌آوری که این نرم‌افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط‌ها بنا به علاقه خود بپردازید .

مطالب پیشنهادی :
انجام رساله دکتری | انجام رساله دکترا | انجام پایان نامه دکتری | انجام پایان نامه دکترا

Ashampoo Home Designer Pro: توسط این نرم‌افزار می‌توانید خانه‌ای را که درصدد طراحی و یا ساخت آن برآمده اید، بدون حتی خرج یک ریال ببینید و اگر عیب و یا نقصی در آن مشاهده نمودید، آن را برطرف نمایید. زاویه دید پرسپکتیو از درون و خارج خانه این کمک را به شما کرده است تا از رخداد اشتباهات سنگین در پروژه‌های واقعی جلوگیری شود.

آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری معماری

Autodesk Robot Structural Analysis Professional: یک نرم‌افزار جهانی می‌باشد که بر اساس BIM ساخته شده و حتی از مدل‌های بسیار بزرگ نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا محاسبات پیچیده را برای ساختارهای ساختمانی از یک دیدگاه بخصوص انجام دهید.

Sweet Home 3D: نرم‌افزاری متن‌باز و حرفه‌ای جهت طراحی سه‌بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می‌باشد. این نرم‌افزار از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و دارای طرح‌های سه‌بعدی لوازم منزل می‌باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهید بود تا محیط منزل را به صورت مجازی وسلیقه ای آرایش کنید.

Flow Architect Studio 3D: نرم‌افزاری کاملا حرفه‌ای برای مهندسان و نقشه‌کش‌های معماری و عمران می‌باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تاPlan ها و طرح‌های خود را در کامپیوتر طراحی کنید.

Minutes Matter Studio: نه‌تنها یکی از بهترین برنامه‌ها برای دکوراتورهای حرفه‌ای به‌حساب می‌آید، بلکه هر کاربری می‌تواند به‌تنهایی بهترین دکوراسیون را با این نرم افزار طرحی کند طراحی کند.

۳D Home Architect Design Suite Deluxe: از نرم افزار قدرتمند طراحی نقشه های ساختمانی, طراحی محیط های داخلی، قابلیت رندر سه بعدی به همراه صدها وسایل منزل و فضای داخلی و خارجی مطابق با استاندارهای ایران جهت طراحی نقشه های ساختمانی.

Abvent Artlantis studio: نرم افزار عالی و کاربردی مهندسی معماری و آرشیتکت برای تهیه و طراحی پروژه های ساختمانی بصورت سه بعدی با قابلیت ویژه

Autodesk AutoCAD Architecture: از قویترین نرم افزارهای معماری از شرکت معتبر Autodesk به کمک این نرم افزار کلیه نیازهای طراحی شما از نقشه کشی تا طراحی سازه های داخلی، طراحی دکور نمای خارجی ساخت مدلها و طرح های سه بعدی از نقشه های شما با بهترین کیفیت، بر طرف می شود.

آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری معماری

Better Homes and Gardens Home Designer Suite:  برای طراحی و ساختن آپارتمان و ویلا و آفیس و تهیه و طراحی دکوراسیون داخلی بصورت سه بعدی

Broderbund 3D Home Design Delux: رم افزار قدرتمند طراحی نقشه های ساختمانی طراحی محیط نمای داخلی با قابلیت رندر سه بعدی به همراه صدها طرح وسایل منزل و نمای داخلی و خارجی محیط کاربری ساده جهت افراد تازه کار امکان استفاده از فرمتهای ورودی و خروجی مختلف

مطالب پیشنهادی :
انجام پایان نامه رشته مهندسی معماری در مقطع ارشد و دکتری

Chief Architect XL Vll: از حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی داخلی و خارجی و نمای ساختمان با قابلیت های ویژه برای مهندسین معماری و طراحی داخلی با صدها مدل آماده از وسایل خانه با تنوع بسیار.

Floor Plan 3D: نرم افزار حرفه ای و قدرتمند طراحی سه بعدی داخلی و خارجی مخصوص مهندسان معماری و معماری و طراحی داخلی

Graphisoft ArchiCAD: از معروفترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی در مهندسی معماری. این سه نسخه قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی را فراهم آورده است. کاربران با کمک این نرم افزار طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند. این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد.

Home Plan Pro: نرم افزار کم حجم ولی درعین حال بسیار حرفه ای برای نقشه کشی وطراحی سه بعدی با قابلیت چاپ طرح در ابعاد بزرگ برای مهندسان عمران و معماری وطراحی داخلی

Maxon CINEMA 4D R10 Architecture Edition: این نرم افزار که از معروفترین نرم افزارهای سه بعدی سازی می باشد نسخه ای مخصوص آرشیتکتها و معماران ارائه داده که دارای نمونه های فراوان برای طراحی بافتها و اجزاء داخلی و خارجی ساختمان دارد.

Nemetschek All plan: نرم افزار بسیار حرفه ای جهت طراحی نقشه های ساختمانی و تبدیل نقشه های دوبعدی به طرح های سه بعدی. امکانات چاپ بسیار حرفه ای و قابلیت اتصال به پلاتر جهت چاپ نقشه های عظیم به همراه صدها طرح و مدل از پیش آماده جهت ساخت نماهای داخلی و خارجی

Punch Professional Home Design Suite Plutinum 12: برنامه ای قدرتمند برای طراحی ساختمان و طراحی داخلی سه بعدی با ابزار متعدد و متنوع. این برنامه از پرکاربردترین و رایج ترین نرم افزارهای طراحی داخلی حال حاضر می باشد

Rhvac: نرم افزار بسیار معروف و حرفه ای و گرانقیمت برای مهندسی معماری با قابلیت های بسیار و کاربردی برای کلیه مهندسین و دانشجویان معماری و طراحی

Sketch up Pro: نرم افزار طراحی سه بعدی حرفه ای و تخصصی با قابلیت های فراوان

Smart CUT pro: از نرم افزارهای قدرتمند طراحی برای طراحی اجزای مختلف مثل اجزای چوبی، شیشه، آجر و…

Wood working Cad Woody: نرم افزار طراحی قسمتهای چوبی ساختمان مثل کابینت، دکوراسیون، درها و…

انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری | تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070 می باشد …………

انجام پایان نامه دکترا معماری | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری | تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070 می باشد …………

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

یک نظر بگذارید

Related Posts