انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی | تلفن : 09184885900 و 09354536070

انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی :

تربیت بدنی مقوله‌ای است که پرداختن به آن تأثیر بسیار زیادی در موفقیت‌های فکری، ذهنی و روانی افراد جامعه دارد. موفقیت در تحصیل، ارتقاء فرهنگی، ارتباطات با سایر کشورها، پیشگیری و کنترل بیماری‌های مختلف از جمله این تاثیرها می‌باشد. این رشته باعث ایجاد روابط اجتماعی و رفتارهای دوستانه و همچنین ارتقاء حس جوانمردی، تواضع، عدالت‌خواهی، کمال پرستی، اعتماد به نفس، رعایت حقوق دیگران، تخلیه‌ی هیجانات انباشته در جامعه می‌شود. در این رشته دانشجویان با یکسری دروس از پزشکی، علوم تربیتی، مدیریت، جامعه‌شناسی، تاریخ و … آشنا می‌شوند.

گرایش های رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی مقطع کارشناسی ارشد

 

روانشناسی ورزشی

 در تعریف، روان‌شناسی ورزش عبارت است از “مطالعه علمی رفتار افراد در ورزش”.

این رشته عمدتاً به بررسی عوامل روانشناختی در عرصه ورزش عمومی و قهرمانی می پردازد و تلاش دارد با درک عوامل ذهنی ـ روانی مؤثر بر عملکرد در ورزش، موجبات ارتقاء عملکرد فرد و تیم را فراهم سازد.

یافته ها و جذابیت های علم روان‌شناسی، اینبار به کمک ورزشکاران آمده و متخصصین این رشته را قادر خواهد ساخت تا به روش های علمی، بازدهی فعالیت های ورزشی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 بیومکانیک ورزشی

 گرایش بیومکانیک ورزشی در برگیرنده علوم آناتومی، کنترل حرکتی، فیزیک حرکت شناسی و بیو مکانیک می باشد.

بیو مکانیک علمی است که با بکارگیری قوانین فیزیک و مکانیک در حرکات ورزشی ، تجزیه و تحلیل عمل و عکس العمل نیروهای داخلی و خارجی بر بدن انسان صحبت می کند. اهمیت بیومکانیک برای یک رشته ورزشی با تکنیک های مرتبط با آن رشته نسبت مستقیم دارد: هر قدر موفقیت در رشته ورزشی خاص نیاز بیشتری به تکنیک های ویژه داشته باشد، اهمیت بیومکانیک برای آن رشته بیشتر است.
این گرایش به منظور مطالعه و بکارگیری مفاهیم و اصول اولیه فیزیک در درک طبیعت و تجزیه و تحلیل توصیفی و کمی حرکت های پایه تا حرکات پیچیده ورزشی که در هر دو وضعیت ایستا و پویا قابل اجرا هستند، دایر شده است.

 فیزیولوژی ورزشی

 این رشته تعامل بین فعالیت های ورزشی، فعالیت های بدنی و پاسخ فیزیولوژیک بدن به آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و می کوشد تا با تربیت نیروی انسانی متخصص، تیازهای آموزشی، پژوهشی، اجرایی و برنامه ریزی را در این حوزه مرتفع نماید.

رشته فیزیولوژی ورزشی در مقطع ارشد دارای ۵ گرایش با عناوین فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، فیزیولوژی فعالیت ورزشی محض، فیزیولوژی فعالیت ورزشی بالینی و تغذیه ورزش است.

 رفتار حرکتی

رشته رفتار حرکتی، یکی از شاخه های علوم ورزشی است که ریشه در مبانی زیست شناختی و روانشناختی حرکات انسان دارد. این رشته دارای ۳ گرایش با عناوین آموزش تربیت بدنی، رشد حرکتی، یادگیری و کنترل حرکتی است.

 مدیریت ورزشی

فارغ التحصیلان این رشته قادر خواهند بود تا با نگاه مدیریتی در جایگاه یک مدیر یا کارشناس ارشد ورزشی، وظایف مهمی چون سازماندهی، برنامه ریزی، هدایت و کنترل را در متن فعالیتهای ورزشی پیاده نمایند.

رشته مدیریت ورزشی در مقطع ارشد دارای ۶ گرایش مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی، مدیریت اوقات فراغت ورزشهای تفریحی، مدیریت بازاریابی در ورزش، مدیریت رویدادهای ورزشی، مدیریت رسانه های ورزشی، مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی است.

 آسیب شناسی و حرکات اصلاحی

 موضوع رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، موارد مربوط به آسیب شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی، پیش گیری و بازتوانی، تربیت بدنی ویژه و ورزش معلولین است.

افراد تحت پوشش این رشته شامل گستره ای از مبتلایان به ناهنجاری های جسمی و حرکتی، افرادی که در معرض آسیب دیدگی ورزشی قرار دارند و کم توانان جسمی، ذهنی و رفتاری است که از آنان تحت عنوان کم توان، بیمار و معلول یاد می شود. این رشته دارای دو گرایش حرکات اصلاحی و امدادگر ورزشی می باشد.

انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی | تلفن : 09184885900 و 09354536070

انجام پایان نامه دکترا تربیت بدنی و علوم ورزشی | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی | تلفن : 09184885900 و 09354536070

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

Leave A Comment

Related Posts