انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمانشاه | انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی | 09184885900 تلفن تماس و مشاوره .....

انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمانشاه

انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمانشاه

انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمانشاه :

چند نکته مهم برای نوشتن پروپوزال

دانشجویان و پژوهشگران مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، لازم است برای نوشتن طرح پژوهشی خود به نکات زیر توجه نمایند.

  • فونت استاندارد برای تایپ و نوشتن پروپوزال “Times and New Romans” با سایز 12 می باشد.
  • حداقل حجم استاندارد برای پروپوزال دوره کارشناسی ارشد 5 صفحه و برای دوره دکتری 8 صفحه می باشد.
  • در نوشتن پروپوزال سعی کنید بیشتر از منابع جدید و به روز استفاده کرده و علاوه بر منابع فارسی از منابع خارجی نیز استفاده نمایید.
  • در پروپوزال حداقل یک صفحه به پیشینه تحقیق و یک صفحه به فهرست منابع اختصاص می یابد.

انجام پایان‌ نامه دکتری در کرمانشاه

پروپوزال چه تفاوتی با پایان نامه دارد؟

تفاوت پروپوزال با پایان نامه مانند تفاوت ماکت با ساختمان است. پروپوزال یا طرح پیشنهادی مانند یک نقشه یا طرحی است که شما قصد انجام آن را دارید. یک پژوهشگر بر اساس پروپوزالی که تهیه کرده است اقدام به نوشتن تز یا پایان نامه می کند. پایان نامه شامل 5 فصل است که محتوای فصول آن شامل:

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :  انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمان

فصل اول : شامل طرح مسئله و کلیات تحقیق است. محقق باید در این قسمت درباره کلیات پژوهش و تحقیق خود صحبت کرده و به توضیحات آن بپردازد.

فصل دوم : این فصل پیشینه تحقیق را در بر می گیرد. در این فصل محقق باید به مبانی نظری و تاریخچه پژوهشی را به تفصیل بیان نماید و اهداف تحقیق خود را مشخص نماید.

فصل سوم: این بخش شامل روش شناسی تحقیق است. پژوهشگر باید روش های جمع آوری داده و جامعه آماری که مورد مطالعه قرار داده است به همراه روش تجزیه و تحلیل داده ها را در این بخش بیان نماید.

فصل چهارم : در این بخش محقق یافته ها و نتایج آماری بدست آمده را بیان می کند و نتایج را تجزیه و تحلیل می نماید. استفاده از نمودار ها و جداول جهت نشان دادن نتایج در این فصل انجام می گیرد.

فصل پنجم : پایانی ترین بخش مربوط به نتیجه گیری است. در این قسمت باید نتایجی که به واسطه انجام این پژوهش کسب کرده اید مورد بررسی قرار داده و آن ها را اعلام نمایید. در این بخش می توانید از محدودیت های انجام تحقیق صحبت کنید یا پیشنهادهایی را برای پژوهش های بعدی ارائه نمایید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :  انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمان

نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهم ترین مراحل این دو مقطع تحصیلی می باشند. داوطلبانی که قصد تهیه پروپوزال یا پایان نامه را دارند با رعایت اصول کلی و دسترسی به منابع معتبر می توانند با خیال آسوده شروع به نگارش آن ها نمایند.

انجام پایان‌ نامه دکترا در کرمانشاه

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

 

Leave A Comment

Related Posts