انجام پایان‌ نامه دکترا در همدان | انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی | 09184885900 تلفن تماس و مشاوره .....

انجام پایان‌ نامه دکترا در همدان

انجام رساله دکتری

در خصوص انجام پایان نامه و انجام رساله دوره دکتری نیز قابل ذکر است که در دوره دکترای تخصصی  دانشجویان موظف هستند دو دوره آموزشی و پژوهشی را سپری کنند. واحد پژوهشی یا همان انجام رساله و تز دکتری معمولا بین 18 تا 21 واحد را شامل می شود.

جهت شروع انجام پایان نامه در قدم اول دانشجویان باید برای خود استاد راهنما انتخاب کنند و از یکی از اساتید دانشگاه درخواست کنند تا راهنمایی دانشجو را طی انتخاب موضوع و انجام تحقیق بر عهده بگیرند. برای استارت کار لازم است دانشجو ایده و موضوعی جدید در اختیار داشته باشد که این امر می تواند با پیشنهاد و راهنمایی استاد راهنما محقق شود.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :  انجام پایان نامه دندانپزشکی | انجام پایان نامه دندانپزشکی و رساله دندان پزشکی

جهت ادامه انجام پایان نامه پس از انتخاب موضوع و پس از تایید نهایی استاد راهنما و تصویب شورای دانشگاه دانشجو باید موضوع مورد نظر خود را در سامانه پژوهشی ایرانداک به ثبت برساند و از پیشینه موضوع مطلع گردد.

پروپوزال نویسی در انجام پایان نامه

برای شروع انجام پایان نامه لازم است دانشجویان ابتدا یک طرح کلی و اولیه از پروژه تحقیقی که پیش رو دارند تهیه و تنظیم نمایند. این طرح کلی و اولیه، پروپزال نام دارد و شامل مواردی همچون طرح و بیان مسئله، فرضیات و اهداف تحقیق، روش کار و جامعه آماری ، سوابق و پیبشینه تحقیق و همچنین جنبه نوآوری کار و پیشنهادات و… می باشد. دانشجویان این اطلاعات را باید از منابع موجود همچون سایت ها، مقالات، کتاب ها و پایان نامه ها جمع آوری و تهیه کنند و منابع مورد استفاده را در انتهای پروپوزال به صورت لیست ذکر نمایند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :  انجام پایان نامه رشته دندانپزشکی

انجام پایان‌ نامه دکترا در همدان | انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی | 09184885900 تلفن تماس و مشاوره …..

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

 

Leave A Comment

Related Posts