انجام پایان‌ نامه دکترا در تبریز | انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی | 09184885900 تلفن تماس و مشاوره .....

انجام پایان‌ نامه دکترا در تبریز

انجام پایان‌ نامه دکترا در تبریز

انجام پایان‌ نامه دکترا در تبریز :

پایان‌ نامه‌ها را معمولاً از دو دیدگاه ارزیابی می‌کنند:

1) به‌عنوان گامی مقدماتی و نخستین تحقیق جدّی و منضبط دانشجو در زمان‌بندی مشخص؛

2) به مثابه کاری نهایی که برآیند کل یافته‌های دانشجو در طول دوره تحصیلی است.

عمده دلایل تهیه پایان‌ نامه تحصیلی عبارتند از:

1) یادگیری روش‌شناسی تحقیق؛

2) توسعه نگرش علمی؛

3) کسب موفقیت برای مطالعه‌ای جدی و عمیق و کسب تجربه علمی در حوزه موضوعی خاص؛

4) کسب مهارت برای مطالعه نقّادانه و موشکافانه؛

5) بهره‌مندی از اطلاعات جدیدتر؛

6) شرط لازم برای دریافت مدرک تحصیلی؛

7) انتشار نتایج پایان نامه به‌شکل مقاله پژوهشی در مجلات علمی و تخصصی.

قابلیت‌های این‌گونه منابع از نظر اطلاعاتی و پژوهشی، سبب شده است که پایان‌ نامه‌ها را از دو دیدگاه در رشته‌های مختلف دانشگاهی و پژوهشی مورد توجه قرار دهند: یکی به‌عنوان مدرک مفید پژوهشی (به اعتبار متن تحقیق)؛ و دیگری به مثابه نوعی کتابشناسی تخصصی (به اعتبار فهرست مآخذ پایانی).

استفاده از پایان‌نامه تابع شرایط ویژه‌ای است زیرا، از لحاظ حقوقی، تکثیر و نقل از پایان‌ نامه‌های تحصیلی بدون اجازه از صاحبان اثر (دانشجو و استاد راهنما) مجاز نیست. طبق قانون واسپاری، نسخه‌های محدودی به دانشکده محل تحصیل و کتابخانه مربوط ارائه می‌شود و در کتابخانه‌ها نیز سعی شده است از پایان‌ نامه‌ها فقط در حد مطالعه در محل و احیاناً معدودی نقل قول با ذکر منبع و یا استفاده از منابع و مراجع معرفی شده و نهایتاً روبرداشت چکیده پایان‌ نامه‌ها استفاده شود.

انجام پایان‌ نامه دکتری در تبریز

چگونه پایان نامه کارشناسی ارشد خود را تنظیم نمائیم؟

این روزها با توجه به گسترش چشم گیر آموزش عالی در کشورمان ایران، به خصوص تحصیلات تکمیلی، بسیاری از دانشجویان این مقاطع را می بینیم که برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد و بعضا دکتری خود سردرگم هستند و نقطه آغاز کار را نمی دانند و این امر موجب نگرانی وافری در آنها شده است.
در این مقاله کوتاه تجربیاتی اندک در طول سالهای حضور خودم در دانشگاهها را برای شما عزیزان به رشته تحریر در آورده ام. امیدوارم که مورد استفاده شما عزیزان و علاقمندان واقع شود.
پیش از هر چیز لازم به ذکر است که در اکثر کشورهای دنیا، پایان نامه کارشناسی ارشد ارزش علمی چندانی ندارد. این مجموعه در واقع پلی است بین سرآغاز پژوهش تا رساله دکتری که در آن بحثی جدید و منحصر به خود پژوهشگر مطرح می شود.
یکی از اهداف نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد، این است که در این دوره دانشجو با اصول اولیه پژوهش و کار علمی آشنا بشود. بتواند منابع و مراجع را به طور صحیح و منظم جمع آوری کند و در مورد مناسب از آنها استفاده نماید. تعاریف اولیه و سیر تاریخی مسئله خود را بشناسد و آنها را فهرست نماید. موضوع مورد علاقه خود را تا حدی بشناسد و … .

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :  انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و حدود قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

انجام رساله دکتری و انجام رساله دکترا با موسسه تز پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه دکترا با موسسه پایان نامه دکتری

با همکاری تز پی اج دی سامانه برتر مشاوره رساله دکتری

تلفن تماس : 09184885900 و 09354536070

 

Leave A Comment

Related Posts